יום שלישי, 27 בדצמבר 2011

איפור היום

איפור היום עם כמה מוצרים שלא השתמשתי מזמן, כיף להיזכר שהם פה במגירה, מרגיש כמו התחדשות! (-:
נתחיל מהסוף:



**סלחו לי על הפרצופים, אם לא אעשה זאת לא תוכלו לראות את האיפור (=עפעף נפול)
(-:
וחלק מהמוצרים שבהם השתמשתי

מימין לשמאל:
2 סטים פיגמנטים מוקטנים שיצאו למאק בקולקציית ה"טרטן טייל", זו הדרך שאני הכי אוהבת לרכוש פגמנטים, אפשר להתנסות בכמה גוונים במחיר נמוך יותר, הרי גם ככה לא סיימתי פיגמנט בחיי...

גלוס של YSL מס' 11 מסדרת הGOLDEN GLOSS, אחד הגלוסים האהובים עלי, הייתי שמחה עם יותר חברות היו עושות מברשת כמו פה ולא את הספוג שקיים בדר"כ, עם מברשת כמו פה הרבה יותר נוח ונעים לי.

פלטת הצלליות של אינגלוט, שהרחבתי עליה בפוסטים הקודמים, בקצרה, אני משתמשת בה כמעט בכל איפור וכל פעם יותר מרוצה ממנה!

ביוטי פאודר של מאק בגוון LIGHT SONSHINE, יצא כחלק מקולקציה מתישהו במהלך השנה, הגוון שלו מאוד בהיר והוא משמש אותי כהיילט שאני אוהבת יותר מ"סופט אנד ג'נטל" לדוגמא כי הוא ללא גליטר/נצנצים בכלל.

עפרונות עיניים של פופה, גם עליהם דיברתי לאחרונה, כאן תוכלו לראות איך מתפקדים. הגוונים הם 35 ששימש באיילנר ו27 ששימש לקו המים, בדרך כלל אני משתמשת בצללית מעל העיפרון בייחוד בקו המים, אבל רציתי לבדוק את העמידות של העיפרון, מסקנה-מעולה, לא ראו סימני נסיגה כלל 4-5 שעות, גם לאחר מכן העיפרון לא נמרח לכל עבר אלא ירד לכיוון  בסיס הריסים ונעלם...

עיפרון שפתיים של איל מקיאג', בגוון VINTAGE, ורוד מאוד טבעי, משגע. יש לי אותו כבר שנה+ והוא נמרח כחדש, אם יש מבצע שווה אז כדי, רק תתחמקו מהמוכרות שם...

צללית לגבות של "ביוטי קר", כמה הוא עולה?? סביב ה10 שח בערך ועושה את העבודה.
אניח משתמשת בגוון הבהיר (ויש לי גבות כהות) אז תתחילו ממנו ומקסימום תעברו לגוון הכהה יותר, לרוב מספיק הגוון הבהיר והוא יוצא טבעי מאוד.

ברונזר של שאנל, עולה 310 שח בארץ לפני הנחות, מוצר מעולה, למרות הגוון הכהה במיכל ניתן לשחק עם רמת הצבע ולדעתי יתאים לגוון עור בהיר עד בינוני, על כהות פשוט לא יראו אותו, אז חוץ מזה שהוא מפנק והוא של שאנל דווקא איתו יוצא לי ההצללות הכי מדוייקות.

פודרה של אסתי לאודר מסדרת דאבל וור, מעולה למי שמעוניינת בפידור עם יותר כיסוי.
אני אוהבת להשתמש בה עם מייקאפים בעלי כיסוי נמוך, שומרת על מראה מאט למס' שעות לא קטן.

מסקרה של PINK LOVE, מותג לא מוכר, לפחות לא בארץ, אני רכשתי אותה בדרום אמריקה והיא עלתה לי משהו כמו 12 שח, אז אמרתי למה לא...
המסקרה מאוד מפרידה, בעיקר בזכות המברשת שלה, לא כוס התה שלי, אני אוהבת את אילו שמעבות ונותנות מראה מלאכותי יותר.
הגוון שלה אגב הוא לא ממש שחור, אלא שחור אפור, לא שמישהו יכול לשים לב לזה אבל נחמד.

המוצר האחרון הוא של BENFIT, שאני בטוח לא משתמשת בו מספיק, זו פודרה שמיועדת לאיזור הקונסילר, גרוסה מאוד דק , סה"כ גימיק מאוד נחמד, המוצר לא מכביד על האיזור ולא נכנס לקמטוטים, בנוסף, בגלל הגוון שלא נותן הארה עדינה ויפה, כשאני ממהרת בבוקר אני משתמשת בפודרת "פרפ אנד פריים" בתפזורת של מאק על אותו האיזור, התוצאה דיי דומה.

בנתיים הולכת לעבוד על פוסט לכבוד הסילבסטר, מקווה להספיק (-:

4 תגובות:

  1. איפור צאוד יפה וטבעי, מדהים כמה מוצרים נדרשים למראה רענן שכזה.
    יש לי הרושם שבעקבותייך אצתי רצתי ורכשתי לי עפרונות של פופה, רכשתי את 26, עדיין סגור, עכשיו בא לי להחליף אותו ל 27 (שונאת החלפות אוף)

    השבמחק
  2. אהבתי את כ-ל הגודיס!! איזה כיף :-))

    מחכה לפוסט החדש ♥

    השבמחק
  3. האיפור שלך מהמם
    הלוואי עליי! אני מתה כבר לקנות צלליות מאינגלוט

    השבמחק
  4. היי אפרת-תודה! ואילו עוד לא כול המוצרים...(-:
    אני זוכרת מהדוכן של פופה שהיו 3 גוונים של זהב מאוד דומים, אני מניחה שאין הבדל משמעותי בינהם (ומבינה אותך גם אני שומעת להחליף)

    מעיין- תודה, אני שוקדת עליו ברגעים אילו.

    Beauty_Full- שווה לסדר יום אירגונים בראשון! ותודה רבה!!

    השבמחק