יום שבת, 3 בדצמבר 2011

שפתיים חורפיות

אז ברור לכולנו שהחורף כבר כאן, וחוץ מזה שכיף לשחק עם איפור "כבד" יותר בניגוד לקיץ, זו ההזדמנות בשבילי לשחק עם שפתונים כהים יותר.
כמו שכבר הזכרתי את המבצע שהיה באפריל, ניצלתי אותו לרכוש 2 שפתונים של "גרלן" שרציתי לנסות כבר מזמן והצלחתי להתאפק עד למבצע שווה (מי היה מאמין?!)


השפתון הראשון (שהוא גם האהוב עלי מבין השתיים)
הוא ה"rouge automatique" מס' 167 guet-apens 




כך נראת האריזה שלו, מרשימה ומאוד אלגנטית.
היא עשוייה מפלסטיק, נכון זה מוריד מה"רמה" אבל הרבה יותר קלה מבחינת המשקל.
צריך להעלות את השפתון עד הסוף בניגוד לשפתונים מסתובבים, אני מקווה שזה לא ישבר לי ככה....


הגוון המציאותי




וסוואצ' על השפתיים


אפשר להניח בשכבה אטומה או בטפיחות למראה קליל יותר, אבל בחורף אני מעדיפה דווקא את הגרסה האטומה יותר,
בשילוב עם איפור עיניים עדין, מאוד סקסי בעיניי.
אחרי כמה דק' המראה הוא מאט דווקא והברק שלו נעלם, כעבור כמה שעות (3 ככה) הוא דוהה מקסים ונשאר כמעין "סטיין" על השפתיים.
כמה מילים על שפתיים כהות, במריחה שימו לב שהשפתון מגיע לכל השפה, גם לצידי השפה, לפעמים מצחיק לראות מישהי מדברת שהשפתון רק במרכז.
שפתון כהה זו הזדמנות נהדרת לתקן את השפתיים, במידה כמובן, מה שלא ניתן לעשות עם גלוס.
אני בדר"כ לא משתמשת במברשת לשפתיים, אבל אם מורחים שפתון מאוד כהה או כזה שהדיוק יותר יפה לו, כמו ה"דרגון" של שאנל, כדי להחזיק בבית מברשת, לא חייבים להשתגע, אני אישית משתמשת במברשת שפתיים של ירין שחף שקיבלתי בקורס והבנתי שגם לביוטי קר ושכנותיה יש מברשות שיעשו את העבודה בשקלים בודדים.


השפתון השני, "rouge g le brillat" איזה שמות.....
לקחתי את גוון B62, הוא הסגנון השני לחורף, שפתון לחותי עם ברק קל.


האריזה...
אם חשבתי שהאריזה הקודמת אלגנטית זו אף יותר, היא לא עשוייה מפלסטיק, דבר התורם למראה עוד יותר, והיא מצויידת במראה לחידוש השפתון-גאוני!
הגוון:


סוואצ' שפתיים


הוספתי סוואצ' על היד, זה גוון דיי בהיר ולכן אם יש לכן פגמנט בשפתיים זה ישנה את גוון השפתון
בשפתון הזה הלחות והברק נשארים הרבה יותר זמן.
אני אוהבת שפתונים כאלו לחורף במיוחד שניתן להתמש בשפתונים מבריקים ובעלי ניצוץ מבלי לתרום לכל הלוק המזיע שיכול להיווצר בקיץ.


ספרו לי, אילו שפתונים אתן משתמשות בעיקר בחורף? גוונים,סוגים אהובים ומה שבא לכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה