יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

חוזרת לבקר

לא באמת הלכתי לשום מקום, הכוונה הייתה חוזרת לבקר (מהמילה ביקורת) (-:
מוצרים שכתבתי אליהם חוו"ד ראשונית.

מכירים שממבט ראשוני אוהבים מוצר ובסוף הוא מתגלה כאכזבה? או להיפך...
לכן אני חוזרת למוצרים שהצגתי בבלוג בחודש האחרון.

אתחיל בחובה קטנה מהפוסט הקודם, סוואצים ופירוט צלליות של אינגלוט,
המספרים (איזו אכזבה, מספרים?!)
משמאל לימין 15, 10, 463, 350, 467

423, 37, 21, 457, 357

326, 378, 459, 465, 460

321, 482, 320, 471, 419.
אם פלאש ובלי
ולבסוף, רק כדי שתראו כמה הסגולה חלומית
והאם חוו"ד שלי השתנתה אחרי שימוש של שבוע+?
ממש לא, אני חושבת שאילו צלליות מעולות, מגוון צבעים מטורף, השתמשתי בהם כל השבוע וכל פעם הופתעתי לטובה מהעמידות ומהיופי.
חבל שלא הגיעו כל הצבעים לארץ ומעניין אם יגיעו עוד בעתיד...
שורה תחתונה, מפרגנת בענק!

לפני חודש וחצי שיתפתי אותם ברכישה של מברשות סיגמא החדשות,
מימין לשמאל:
F82- מברשת עגולה, קבוקי
F80- פלאט טופ גדולה
P80-פלאט טופ קטנה
P82- עגולה, קבוקי קטנה
P86-מחודדת.

ניתן לראות בבירור מי ה-2 האהובות עלי, הן בדיוק יצאו ממקלחת...
F80 הפלאט טופ היא ללא ספק מברשת המייקאפ בה אני משתמשת הכי הרבה, אני מוצאת שהיא מתאימה לכל סוגי המייקאפים.
בתוך המברשות הקטנות השימושית ביותר היא P80, קבוקי, אני משתמשת איתה לקונסילר מתחת לעיניים, צידי האף, כיסוי מדוייקת של פצעונים.
אם הייתי צריכה לבחור מברשת אחת בלבד הייתי בוחרת בה ללא ספק, רק משום שהיא כל כך מולטי, השאר לצידה דיי מיותרות (אך במחיר כמו שלהן מותרות זה מותר (-:
שורה תחתונה, שווה.

פלטת הצלליות של YSL 
 כמה יפה...
אך כמו שהרגשתי ממבט ראשון, לרוב הצלליות פשוט אין מספיק פיגמנט
ואני מוצאת את עצמי ממש מתאמצת כדי להגיע לעומק שאני מעוניינת,
חוץ משימושים בודדים, היא סתם מונחת במגירה, אם ההיצע שיש כיום ציפיתי מפלטה כזו ליותר,
שלא נדבר על התמחור הראשוני המוגזם, מזל שנרכשה במחיר מבצע.
שורה תחתונה, מאכזב.


כמה פעמים שינתי את דעתי על המוצר הזה, כמו עם הפרח-אוהבת, לא אוהבת...
ולבסוף הגעתי למסקנות,
הצללית עצמה מדהימה-המרקם, הצבע, הייחודיות האופיינית לשאנל.
רק עם כמה נק' קטנות, לבעלות עפעף שומני (אני) לא מומלץ לימים ארוכים וחמים.
עכשיו בחורף שכל עור הפנים שלי מתאזן, אני יכולה ללבוש אותה כמה שעות, או לחילופין בערב.
אם כבר התעקשתי ללכת איתה ביום, פריימר מתחת וקיבוע בעזרת צללית בגוון דומה, נכון זה מאבד קצת מה"קטע" שלה, אך ככה היא נשארת הרבה יותר זמן.
בעלות העפעף הרגיל, אני בטוחה שיהנו ממנה מאוד, מיוחד שהיא הופיע בסטרוברי במחיר של 150 שח, שזה הרבה יותר  משתלם.

מה דעתכן על המוצרים שפירסמתי כאן? 
והאם יש מוצר שהתרשמתם ממנו או התאכזבתן קשות שאני צריכה לדעת עליו?

5 תגובות:

  1. הי עדי,
    הזמנתי את הצללית של שאנל מסטרוברי, עדייו מחכה לה.
    לגבי הצלליות של אינגלוט, הן פשוט מדהימות. כל כך שמחה שהן הגיע לארץ! 15 מדהימה! מאד דומה ל-expensive pink של מאק.
    ועל הF-80 אני זוממת מזמן...

    השבמחק
  2. ראשית, אהבתי את הרעיון של הסקירה החוזרת לאחר נסיון יותר ארוךץ BIG LIKE.

    אינגלוט - אני אוהבת לגוון ואיפור פולני טרם היה יל, מתכוונת לבקר שם.

    מלבד השורה העליונה, שנראית יותר לי יותר לשילובים ולטשטושים על עצם הגבה אהבתי מאוד את הצלליות, נראות עם נוחות ופיגמנט דומיננטי.

    אשר למברשות, עד לפני שנה, הייתה לי מברשת אחת לכל מטרה, מייקאפ בכריות האצבעות וצלליות כמה נוח עם האפלקטורים שמיעים באריזה.

    בתקופה האחרונה החלתי משתמשת עם מברדת מייקאפ, רכשתי לי מברשת פודרה שמנמנה ברשת ועכשיו על הכוונת מברשות סיגמא. צריכה להתביית על המועדפות עלי, או לחפש סט במבצע שווה (בסייבר לא הצלחתי האתר "קרס"

    הלליות של ESL נרטת מקסימות באריזה, גם אני "נפלתי" כך אבל הן מתקבלות חוורות על העין, מאוד מט, לאיפור שקט ביום יום זה נחמד.

    הצללית של שאנל, כבודה במקומו מונח, נראה פיגמנט מטריף, צבע מדהים, סגול? בגול אפור?

    איני מסתדרת עם איפור קרמי והעפעף שלי מאוד שומני אז...

    השבמחק
  3. היי,הר הקסמים, אני איתך, אני מקווה שעוד גוונים יגיעו, עד עכשיו לא מצאתי גוון שאכזב אותי.

    אפרת-תודה רבה (-:
    גם את רכשת את הצלליות של YSL? מעניין אם רק הסט הזה לא משהו...זה ניסיון ראשון שלי איתם בתחום הצלליות, אני נאמנה למסקרה שלהם-הכי טובה שיש.
    התיאור שלך מאוד קרוב סגול-אפור דוכרומי.

    השבמחק
  4. היי עדי רציתי לדעת איך המברשות של אינגלוט איזה קנית בדיוק הכוונה למספרים..

    השבמחק
  5. היי איריס,
    אני רכשתי את מברשת השפתיים שנראה כמו עט,
    יש להם רק 2 אז קל לדעת איזו (אין עליה מס, רשום רק מברשת אוטומטית)
    מברשת טשטושים 10S, שממנה אני מאוד מרוצה כי היא מאוד דקה (יותר מה226 של מאק) היא מעט ארוכה, אבל היא האהובה עלי מכולם!
    2 מברשות להנחה של צלליות 29PO ו 16PP, הראשונה יותר טובה בעיניי (אוספת יותר חומר). אבל שתיהן מאוד נעימות-לא עוקצות, ומזכירות מאוד את המאקיות באופן כללי.
    האחרונה, מברשת עיפרון 80HP/S מעט רכה מידיי בשביל זה בפועל, מזכירה את ה226 אבל קצרה יותר. אז היא משהו באמצע, לא הייתי נותנת לה את הציון הכי גבוה בשביל זה.
    אני פה אם יש עוד שאלות (-:

    השבמחק