יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

מי נגד מי? הסרת איפור וL'occitane

כבר נאמר על ידי רבים וטובים, שלא משנה באיזה איפור נשתמש, איזו טכניקה נלמד וכמה נוצא עליו בחודש
איפור פשוט לא יראה מושלם אם לא נקפיד על הסרה וניקוי הפנים,
אז מי אני שהתווכח ולמרות שזה דווקא החלק הכי פחות כיפי באיפור (בעיניי לפחות) גם אותו אפשר להפוך למעניין יותר.
סקירה מזורזת של כמה מוצרי הסרת איפור
מה שאתם דווקא לא רואים בתמונה, זה מגבונים, שהם בעצם החלום הרטוב (בעיקר בחורף) שלי, אבל עדיין לא הומצא המגבון שבאמת מנקה את האיפור ולא שורט את הפנים, לכן אני נמנעת מלהשתמש בהם ורק לפעמים לפינישים קטנים.
מימין לשמאל:
1. שמן הידרופילי של מאק, במגע עם המים הופך לחלב פנים ולכן למרות שיש לי עור מעורב, אינו גורם להופעת חברים או לתחושת שומניות לאחר השימוש בו, כמו שרואים התמונה יש לי אותו כבר תקופה והוא מחזיק להמון זמן (מכיל 150 מ"ל) מיועד לכל הפנים כולל עיניים- לא נתקלתי באיילנר שלא ירד, שפתיים, מייקאפ עמיד, הכל.
משאיר את הפנים נעימות ומלוחחות.
החיסרון בו שאינו מוריד לחלוטין את כל האיפור ואחריו יש צורך להשתמש בעוד מוצר כמו מי פנים וכו'....

2. פילינג "volcaic ash" של מאק, יצא בקולקציה השחורה לפני כ-3 שנים בערך, זו הקולקציה הראשונה של מאק שרכשתי משהו (והתאהבתי יש לומר...) דווקא את זה לא רכשתי אז, אילו הקולקציה הזו הייתה יוצאת היום....אחחח
מדובר על פילינג גס, בעל ריח מאוד דומיננטי וחזק, אני משתמשת בו פעם בשבוע עד 10 ימים, משאיר את העור חלק ונקי ואת חדר האמבטיה שחור ומסריח (-:

3. מסכה תרמית של ללין, בגלל שלא הצלחתי להניח את ידיי על המסכה התרמית שיצאה האותה קולקציה של מאק החלטתי לנסות את זו, סה"כ מסכה נחמדה, אחרי הסרת האיפור מורחים על הפנים והצוואר (אני אוהבת מוצרים שמתייחסים גם לצוואר!) למשך 10 דק, ריח נעים ונקי.
 אזהרה, המסכה מתחממת ישר ולא מעט, שניסיתי קצת על חברה זה הרתיע אותה, אז לאוהבות הג'אנר בלבד, אני אישית אהבתי.
מחיר: 82.99 שח.


4. מסיר עיפור לעיניים ושפתיים, אין הרבה מה לפרט, לנער ולהשתמש על צמר גפן, מעולה להשלמת תהליך הסרת האיפור אחרי השמן שבסעיף 1. לא שורף בעיניים ולא משאיר "עננים", כמות 100 מ"ל.
מחיר: 109 שח.

ובהזדמנות כמה מילים על סדרת האורז האדום של L'occitane
כל הסדרה מיועדת לעור מעורב עד שמן, הסדרה מכילה סה"כ 5 מוצרים.


על פי סדר השימוש
5. קצף ניקוי (בתמונה התחתונה), לא עומד במשימה להסרת האיפור בפני עצמו, יש 2 אפשרויות, או לצאת מהמקלחת כמו רקון ולהשלים את תהליך הסרת האיפור, או להשתמש אחרי תכשיר אחר.
מאזן את שומניות העור, באופן כללי, כל הסדרה עושה זאת מצויין, בעיקר שאני בתקופה שבה העור לא תמיד מאוזן הורמונלית-הריון מתקדם עושה את זה (-:  
ומשאיר את העור מאוד נעים.
מחיר: 100 שח ל200 מ"ל.

7. פילינג עדין, בדיוק מה שעור מעורב עד שמן צריך, פילינג עדין, לא חייב להיות דווקא זה ספציפית, אבל בעיניי אחד משלבי החובה בטיפוח העור, מצד אחד מסיר שומן ותאי עור מתים ומצד שני לא שורט את עור הפנים שלעיתים גם מלווה בפצעונים.

לשימוש כפעמיים בשבוע, אבל בכיף ניתן לשימוש יומיומי.
מחיר: 181 שח ל50 גרם.

8. מי פנים, המוצר האהוב עלי מהסדרה, והמוצר להסרת איפור הקבוע שלו, נותן פיניש לכל הסרת איפור ומנקה גם שנדמה שאין כלום עוד על הפנים תמיד מגלה לי הפתעות, אחרי שהיה לי את המי פנים של קליניק שהתאכזבתי, זה מוצר שאני כבר בבקבוק השני שלו וסיפור האהבה בטוח לא יסתיים כאן...
מחיר: 100 שח ל200 מ"ל.

9. אומנם לא מוצר להסרת איפור, אך אם כבר מדברים על הסדרה, אי אפשר שלא להזכיר אותו, 
קרם לחות, קלילות כאן זו מילת המפתח ולכן משמש אותי נהדר בקיץ או כקרם לפני איפור שאני לא רוצה להעמיס על העור.
בחורף, בערב ולפני שינה הוא אינו מספיק לחותי ואני משתמשת במוצרים אחרים.
לעור פנים שמן נטו, יכול להיות שהוא יתאים גם לכך. 
מחיר: 200 שח ל30 מ"ל. 

המחירים לא זולים כלל אך אני חושבת שהאיכות של המוצרים מדברים בעד עצמם.
כל המחירים שציינתי כאן אילו המחירים הנמכרים בארץ, בסטרוברי יש את רובם במחיר מעט יותר זול.

סקרתי בעיקר מוצרים שאהבתי, בהמשך אעשה פוסט על מוצרים שלא התחברת/אהבתי...
לא רציתי להעמיס על הפוסט יותר מידיי (-:

איפור היום לעבודה:

אני אשמח להמלצות לקרם פנים לחורף, מחברה שלא עושה ניסויים בבע"ח,
תודה!

3 תגובות:

  1. אני סאקרית של ל'אוקסיטן כך שזו היא המלצתי לך...
    יש את סדרת אימורטל שכוללת מלא מוצרים, למרות שאני צעירה אני מאוד אוהבת אותם על העור שלי

    השבמחק
  2. כנראה שגם אני... (-:
    אני אבדוק בסבב הקניות הקרב ובא...גם שמעתי דברים טובים על החמאה/קרם שפתיים (לא בטוחה מה מבין שניהם זה בדיוק) שאני רוצה לנסות,
    תודה.

    השבמחק
  3. אני חושבת שרוב החברות שמאפשרות כעת הסרת איפור אינן מבצעות ניסויים על בעלי חיים יותר, זה לא משתלם להן לעשות זאת בגלל מחאה ענקית שבתבוא מהרבה כיוונים נגדם.

    השבמחק