יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

איפור הלילה

מכירים את איפור היום?
אותו דבר רק ללילה...(-":

שלבים ליצירת איפור מעושן:

שלב ראשון- מריחת פריימר לעיניים, על כל העפעף וגם מעט מתחת לעיניים באיזור התיחום התחתון.
שלב שני- צללית קרם לאיחוד גוון העפעף, אני השתמשתי ב"פינטרלי" של מאק על כל שטח העין, לאחר מכן מרחתי צללית קרם, בגוון דומה לגון הצללית שאתם הולכים לשים מעל, אני השתמשתי ב"get figgy" של בנפיט, על העפעף ובעיקר בצידי העין (איפה שעולה ה"עישון")
שלב שלישי- צלליות, אני עשיתי נסיון ראשון על הפלטה החדשה של YSL



(סקירה קטנה על הפלטה עצמה אציין בסוף הפוסט)

אז חזרה לאיפור, לוקחים צללית בהירה, אני לקחתי את הימינית למעלה והעברתי על כל העפעף, התמקדתי הזווית הפנימית של העין ובעצם הגבה.

לאחר מכן לקחתי את הגוון מתחתיה, לזוית החיצונית של העין אבל הצורה רחבה-הכוונה לא רק בזווית החיצונית אלא על כחצי מהעפעף ולטשטש....
לקחתי את הצללית האמצעית (הארוכה) על הזיווית הפנימית של העין וטישטשתי ושמתי שנית וכך הלאה (רמז לגבי הפיגמנט של הצללית הספציפית....)

לוקחים את הצללית הכהה ביותר ומטשטשים בזווית החיצונית של העפעף, בעפעף נפול, כמו שלי (-": , חשוב להעלות בשלב הזה עם הטשטוש כלפי מעלה, ראשית זו הדרך היחידה שיראו משהו כשהעין פתוחה, שנית זה נותן לעין מראה מוארך ופתוח יותר.
לאחר מכן איילנר, זה יכול להיות חתולי ובולט, אני הלכתי על קו דק לאורכה של העין בגוון "peacoock" של איל מקיאג'.


מנקים את כל השאריות מתחת לעין ומורחים קונסילר ופודרה (בדרך כלל אני לא עובדת בשיטה של קודם עיניים אחר כך פנים, אבל בגלל שזו פעם ראשונה שאני עובדת עם צלליות של YSL לא ידעתי אם יש להן נשורת (כמו שראיתן לחלק מהצלליות יש) ולכן העדפתי לעבוד כך.

תיחום תחתון- עברתי תחילה עם האיילנר שהשתמשתי לתיחום עליון על 2/3 מהשטח וטשטשתי עם מברשת עיפרון ליצור מראה רך יותר, עם אותה מברשת לקחתי את הצללית הסגולה הכהה והטשטשתי השליש החיצוני, עם הצללית הסגולה הבינונית עברתי על אותם שני שליש, לבסוף לקחתי את הגוון בתכלת שבו השתמשתי בזוית הפנימית למעלה והשתמשתי גם בתיחום הפנימי למטה (נשמע מעט ארוך, לוקח שנייה)


מסקרה!!

עיפרון גבות וסירוק קטן

תוצאה סופית


וכמו שהבטחתי כמה מילים על הפלטה של YSL
את הפלטה אספתי בסיבוב האחרון באפריל כשהיה 60% הנחה, החלטתי לנסות אותה במחיר 160 שח (בערך, כן...)
נשמע עסקה שווה (במקום 350 שח).
הגוונים הפלטה נראים מאוד מעניינים וכבר כמה זמן שחיפשתי צללית תכלת.
האיכות של הצלליות של שווה בכולן, חלקן מאוד פיגמנטיות, בעיקר הגוונים הכהים, הגוונים הבהירים לוקחים החסר, גם התכלת וגם הסגולה הבהירה, ולקח לי מעט זמן להגיע אחרי כל טשטוש לרמת הפיגמנט רציתי.
לחלק מהצלליות יש נשורת כמו שניתן לראות בחלק מהתמונות, זה משהו שבהחלט אפשר להתגבר עליו אבל חשוב לדעת זאת לפני כדי לא לצאת כמו כדור מנצנץ מהבית....
הגוונים מאוד יפים ומיוחדים והכופסא מרשימה כל כך (אחחח...השטחיות).
סה"כ חמישיית צלליות נחמדה למחיר מבצע בטוח תשמש אותי בעתיד.

אשמח לתגובות, מה דעתכן על האיפור?
סופ"ש נפלא לכולם! 

3 תגובות:

  1. פלטה הורסת, האיפור מקסים.
    כדאי בפעם הבאה לצלם גם את האיפור הסופי עם עיניים עצומות שנראה.
    אני הייתי פחות עולה לכיוון הגבה עם הצללית הוורודה.
    חוץ מזה, השטחיות ממריצה אותנו...;)

    השבמחק
  2. איזה גוונים יפים יש בפלטה הזו!
    המוצרים של YSL תמיד נראים כל כך יוקרתיים :) ממש היה שווה המבצע הזה...

    השבמחק
  3. תודה רבה.
    דנרה, בהחלט הגיוני, לא יודעת למה לא צילמתי תמונה עם עיניים סגורות, פעם הבאה (-:
    שירי, בדיאבד מצאתי עוד כמה דברים לקנות, עד שיש 60% הנחה לא ננצל?? היה לי רק רגע קטן להיכנס לאפריל, אז יצאתי עם הצלליות ו2 שפתונים של גרלן. מה היה קורה עם היה לי עוד זמן....

    השבמחק