יום שלישי, 6 במרץ 2012

Shop Mac, Cook Mac

אוקי, הגעתי למסקנה שאת הפוסט הבא נעשה בחלקים (כל חלק יהיה מוקדש לקולקציה) אחרת הפוסט לא ירקום גידים ועור ואני מחכה לכתוב ולשתף אותכם!
חלק ראשון של הפוסט יוקדש לקולקציית מאק שניתן למצוא כבר בחנויות
Shop Mac, Cook Mac
קולקצייה מכובדת בגודלה, מיותר לציין שהאימג' הורס בעיניי

מה דעתי ומה רכשתי?
אתחיל דווקא במה לא רכשתי ולמה:
-פלטות-אחרי שראיתי סוואצים סבירים שלהם ברשת, אמרתי שאבדוק אותם גם בעצמי במיוחד את הפלטה "Shop&Drop"
בניגוד לפלטות קודמות, יש שיפור באיכות הצלליות אבל לא מספיק לטעמי, בעיקר בצבעים הבהירים, לא הצלחתי לעשות סוואצ' נורמלי על היד ואני בספק אם יהיה ניתן לראותו על העיניים.
אגב, הביקורת הזו חוזרת כמעט בכל בלוג/ערוץ יו טיוב שקיים בחו"ל באופן כללי על איכות הפלטות של מאק ועדיין לא ברור לי מדוע אין שיפור מהותי.

-Kissable Lipcolour-ואומנם לא ניסיתי להתנשק איתם, אבל המוצר הזה יצא בעבר בקולקציית "פיקוקי" אז מאוד יכול להיות שזה מוכר לכם משם, בעיניי אחלה מוצר, התחושה של גלוס אך הוא בעל אטימות ועמידות גבוהה יותר ויחד עם זאת לא גורם לי ליובש, אישית יש לי 3 גוונים מהפעם הקודמת והגוונים היצאו הפעם מאוד מזכירים ודומים לקודמים, כך שאני ויתרתי.

-לקים-כבר סיפרתי כאן על אכזבתי מלקים של מאק אבל ניסיתי סוואצים בחנות ואני חייבת לומר שהעמידות הפתיעה אותי הפעם, יכול להיות ששינו את הפורמולה??

מה כן נרכש?

Tendertone Lip Balm SPF 12- המוצר הזה הוא בעצם ליפ באלם עם גוון.
הכתום הוא Purring והאדום Hot 'n' Saucy (איזה שם!)

בקולקציה יצאו גם 3 Fluidline- איילנר ג'ל
אני רכשתי את Add Goodness המתואר כארגמן מושחר ואני אזרום בתיאור
שלושת הליינרים מושחרים ולמען האמת מזכירים מאוד ליינרים אחרים של מאק שיצאו בזמן האחרון בקולקציות מוגבלות למינהם.
לשני הליינרים הנוספים אני מצאתי בבית דיופים דיי מושלמים באוסף הקיים וגם הליינר הזה שנרכש יש בו הבדלים שרק מכורה אמיתית תוכל לתרץ לעצמה (-:
ממליצה לכם לבדוק מה יש לכם בבית לפני שאתם קופצות לסניף.

Creamblend Blush-סמקים קרמים
אני לא יכולה להסתיר את אהבתי לסמקים קרמים, האהובים עלי הם אילו שם מאק ושל YSL.
חוץ מכך שזה סיוט לדפט אותם (מספיק כדי שהפאן ישתחרר אבל לא יותר מידיי שלא ימסו) אני לא מפספסת הזדמנות להתחדש באחד (או שלוש (-:
אני משתמשת בהם מתחת לסומק אבקתי וכך העמידות של הסומק מחזיק לי יום שלם.
גם בפני עצמם ללא סומק אבקתי יש להם מראה מאוד טבעי.
בנוגע לשאלה מתי ואיך שמים, יש כמה שיטות, זו שעובדת לי הכי טוב זה: מייקאפ-סומק קרם-פודרה(רצוי שקופה)-וסומק אבקה.

אחרונים וחביבים הם הLipstickים
מימין לשמאל יש לנו
Watch Me Simmer,
Quick Sizzle,
Dish It Up
אני מזכירה לכם כי למרות שהקרטון צבעוני, המוצרים עצמם בקופסה שחורה ורגילה ולכן ניתן לקחת את השפתונים הללו במסגרת B2M.

בנוסף,
 בתמונה הגדולה למעלה אתם רואים את מברשת 211 שמקודמת עם הקולקציה מציצה לה, זו מברשת המיועדת לאיילנר, אבל היא חלק מהליין הקבוע אז נעזוב אותה כרגע...

זהו, תם חלק א'
הפוסטים הבאים יהיו על קולקציית Mac Vera והקולקציה המינראלית, כך שיש למה לחכות (-:

9 תגובות:

  1. כמה מלהיבות אריזות הקרטון ואז שוב יוצאת האריזה הסטנדרטית.

    בחירות נאות וצבעוניות, תתחדשיץ

    מייקאפ קרם - עד כה נרתעתי אחרי התנסות אחת לא מלהיבה, נראה לי שהגיע הזמן לחוויה מתקנת.

    השבמחק
  2. תתחדשי על הכל!
    קולקציה יפיפיה וצבעונית. אני בינתיים הסתפקתי רק בפלואידליין, כי אני מכורה למוצר הזה לגמרי ובחרתי כמוך ב-ADDED GODNESS. הוא מעולה!

    השבמחק
  3. תתחדשי :)
    נראה מגרה

    השבמחק
  4. תתחדשי הכל נראה כל כך יפה!

    איך קוראים לסומק קרמי הכתום? הוא בליין הקבוע או מוגבל? וכמה הוא עלה לך? :))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה (-:
      לסומק קוראים optimistic orange
      והוא אכן במהדורה מוגבלת המחיר הוא 115 שח

      מחק
    2. תודה :) מצאתי שלניקס יש סומק קרמי כתום שנראה מאוד דומה, אז מטעמי תקציב ננסה אותו D:

      מחק
  5. היום הסתכלתי כמה דקות טובות על הקולקציה ובחנתי מוצר מוצר ואיכשהו, שום דבר לא משך אותי. אולי אני סתם במצב רוח שכזה :)
    תתחדשי על הכל, מכאן זה נראה מושך יותר ממה שזה נראה בחנות היום.

    השבמחק
  6. אהבתי את האודמים הצבעים חיים מאוד ומיוחדים תהני מהם:}

    השבמחק