יום שלישי, 20 במרץ 2012

Kamedis Topic Medis

קרם פנים של חברת קאמדיס.
מדובר על חברה המתמחה ביצור ל"תופעות עור" כמו סבוריאה, אקנה, יובש.
אני דגמתי את הקרם המיועד לעור רגיל, יבש, אדמומי ומגורה.
עור הפנים שלי לא עונה בשלימות על הקטריונים, אך כאשר הייתי כמעט שבוע בבית חולים, ביקשתי שבפעם הבאה שמביאים לי סבב דברים מהבית, להביא גם את הקרם כי הרגשתי שאני מתיבשת....
אני משתמשת בקרם כבר חודש + והרגשתי הקלה.
אני משתמשת בו בעיקר לפני שינה מכיוון שהוא מעט יותר כבד לעור שלי, בנות עם עור יבש ומיובש מוצהר יוכלו למרוח אותו בכל שעות היום. 
תחילה יש הרגשה קלה של שמנוניות אבל היא נעלמת מאוד מהר ולא מרגישים אותה על הפנים ו/או הידיים.
צילמתי לכם את המאחורה של האריזה משתי סיבות,
הראשונה, המוצר כמו רוב המוצרים של החברה מתאים גם לתינוקות, מבחינתי זה מראה על יצור קפדני שבדרך כלל יגרום לפחות אלרגיות.
השנייה, המוצר לא נוסה על בעלי חיים.
אני מצרפת קישור לאתר החברה, יש להם מוצרים שמתאימים לכל סוגי העור, אני מתכננת לדגום בעתיד(בקיץ) את המוצרים לעור שמן/מעורב. 
המחיר 89.90.
*גילוי נאות: הקרם התקבל מהחברה לצורך הסקירה.

ובנושא קצת אחר,
מחר 21.3.12 נפתחת החנות של "בובי בראון" בקניון רמת אביב-אני נרגשת! (-:

2 תגובות:

  1. גם אני התנסתי בו, מוצר טוב מאוד.
    השלב הבא זה לבחון אותו בתנאי טיסה:P

    השבמחק