יום שישי, 11 בנובמבר 2011

Mac Glitter and Ice

היי לכולם,
לפני שנכנס לעניינים, אני רוצה להתנצל, זה ממש לא אמור להיות בלוג שמסקר רק קולקציות של מאק, מבטיחה להשתפר (-:
אז ככה...יום חמישי יצאה קולקצית Glitter and Ice יחד עם Ice Parade, החלק הראשון אילו פריטים בודדים, הקולקציה מכילה עפרונות עיניים, צלליות מינרליות, לקים, פינפוטים, פודרות, גלוסים, שפתונים. החלק השני הינו קולקציה של קיטים- קיטים של מברשות, מוצרי שפתיים, סמקים וכו'
אין לי רשמים רבים על הקיטים שכן לי אישית קיטים כבר מזמן לא עושים את זה, בדרך כלל יש שם רק מוצר אחד שאני אוהבת/רוצה ודיי נתקעת עם השאר ולכן חוץ מרפרוף קצר דיי פסחתי עליהם. 
בנוגע לקיטים של המברשות חשוב לציין כי המברשות הללו בניגוד למברשות הרגילות של מאק מיוצרות על ידי מכונה ולכן יש גם הבדל באיכות שלהם, אז נכון זה דיי משתלם ל5 מברשות, מצד שני אם כבר מוותרים על האיכות של מברשות מאק, יש תחליפים יותר זולים בכל מקרה, מה שכן הן קטנות וקומפקטיות, זו דעתי כמובן.
אז נעבור לקולקציה של המוצרים הבודדים, שם כן מצאתי קצת גודיס:
נרכשו גם כמה מוצרים מהליין (-:

נתחיל-
כרטיסי ברכה, כידוע לכם, מאק תורמת הכנסות של ויוה גלאם וkids helping kids למלחקה באיידס.
מחיר 39.90 אשר הולכים כתרומה, הכרטיסים עצמם אגב מצויירים על ידי ילדים.

בקולקציה יצאו 6 צלליות מינירליות חדשות

אני בחרתי 4 מתוכן, 
שמאל למטה Fresh Ice צללית לבנה עם ורידים ורודים ואפורים, מתאימה להארות ולזוית הפנימית של העין, מאוד מבריקה (כולן אגב) מתאימה להארות לערב בעיקר.
שמאל למעלה Shimmermint הצללית האהובה עלי מהקולקציה, בגוון מנטה יפיפה. לא מצליחה לחשוב על דיופ לה מהליין, קולקציות עבר ובכלל...
ימין למטה Winterized הצללית הכי כהה מהקולקציה יש בה גוונים של סגול, שחור, כסוף, תלוי מאיזה צד של הפאן לוקחים יוצא צבע קצת אחר, הכי מתאימה לעישון שחור סגול כהה.
ימין למעלה Frozen Blue אפורה מבריקה בעלת מעט גוון כחול.
(*התמונות משקפות את הגוונים במציאות)

ישנם עוד 2 צלליות, הראשונה ורודה בהירה, יפה אך לא משהו חדש וברגש בכלל,
השנייה בגוון זהוב ורדרד מעט, גם כן בהירה.

פיינפוטים-
במקור יצאו 3 בפועל הגיע לארץ רק אחד, הסיבה לכך לא ממש ברורה, בשני סניפים של מאק נאמר לי שהשניים הנוספים אמורים להגיע, מנסיון עבר זה באמת קורה רק בחלק מהמקרים, אז נחייה ונראה.
זה שכן הגיע הוא For Effeft

הגוון שלו אפרפר (כמו בתמונה הימינית), בעל נצנוץ צבעוני של כמה גוונים, סה"כ לא מאוד מורגשים.
בניגוד לפינפוטים מהעבר בעלי נצנוץ, בזה יש פחות נשורת אך עדיין לא מושלמים כמו הפיינפוטים החלקים.

ישמם עוד  מס' מוצרים שלא הגיעו ואמורים להגיע...אני מחכה ללק נצנצים!
ראיתי שיצא לו גם דיופ אצל ציינה גליז, אז מקסימום...

עוד שלושה מוצרים שיצא לי לאסוף עימי (לא קשורים לקולקציה)
מאק מוציאה מהליין את ליין הבשמים שלהם, לכן הוציאו במהדורה מוגבלת את הבושם הנ"ל

בשלושה צורות, בקבוק גדול, קטן וגולה כמו שאתם רואים כאן.
לא ברור עד מתי ניתן יהיה עדיין למצוא אותם בחנויות, אבל הם בחנויות כחודשיים כבר, מניחה שישארו עד גמר המלאי,
זה אמור להיות אחד הבשמים הכי נמכרים ולכן הוציאו דווקא אותו, אני אוהבתי את הגולה כך שאפשר פשוט לזרוק אותו בתיק ולחדש בזמן יום ארוך...

שמעתי רבות על קרם העיניים שלהם, אז גם הוא נרכש כי בדיוק נגמר לי הקריים עיניים של קליניק,
כשתיהיה לי חווד דעת עליו אפרסם אותה

דבר אחרון ודי, מסיר איפור מיועד לעיניים ולשפתיים, אני לקחתי את הורוד שאמור להסיר איפור עמיד במיוחד....חכו לדיווחים (-":


זהו, לשאלות, בקשות ודעות אני פה,
שיהיה לכולנו המשך סופ"ש נפלא.

5 תגובות:

  1. מקסימים! אני אוהבת במיוחד את הפיינפוט...;-)

    השבמחק
  2. מחירים יעזרו מאוד :) תתחדשי!

    השבמחק
  3. איזה רכישות שוות! תתחדשי!

    השבמחק
  4. תודה לכולם!
    וקני, צודקת, מחירים (פרח מראשי)-
    צלליות 119 שח.
    פיינפוט 109 שח.
    מסיר איפור 109 שח.
    בושם 119 שח.
    ברכות 39 שח.
    אגב, בניגוד לקולקציות בעלות אריזה מיוחדת , יש על אילו הנחת מאפר.

    השבמחק
  5. היום ראיתי את הצלליות המינרליות וממש רציתי לקנות אבל התלבטתי איזו מהן (יקר לי לקנות יותר מאחת, במיוחד שלפני כמה ימים קניתי את הסט צלליות מהקולקציה).

    נחמד לדעת שיש עליהן הנחת מאפר - עכשיו רק צריך למצוא מאפר שיסכים לקנות לי אחת מהן:-P

    השבמחק