יום שני, 21 בנובמבר 2011

ששת השלבי הבסיס שלי

לכל אחד יש כמה שלבים שבלעדיהם הוא לא יוצא מהבית (מה קרה לימים הטובים שיצאתי איך שבא לי...אחחח)
אני אציג לכם את 6 שלבי האיפור שלי ולכל אחד גם הוסיף את ה"פייבוריט" שלי.

1.מייקאפ-אישית יש לי עור מעורב עד שמן, בחורף הוא נורמלי, בנוסף אני יוצאת כל יום להרבה שעות מהבית ככה שכל הגורמים הללו מחייבים מייקאפ עמיד, לכן אני תמיד נמשכת למייקאפים בסגנון, דאבל וור, פרו לונגר והפייבוריט שלי:
קלרינס, אני משתמשת בגוון 105 שאינו נמכר לצערי בארץ, אז אני מזמינה אותו מאיביי, הוא בדיוק הגוון שלי, מאוד עמיד, אם בא לי פחות כיסוי ערבוב עם מעט קרם לחות יעשה את העבודה אבל לא יפגע בעמידות.

2.שלב הבא קונסילר, חשוב לציין כי לא מומלץ להתקרב לאיזור העיניים עם מייקאפ על בסיס קבוע, שכן המייקאפ שאינו עשיר בלחות עלול לייבש את האיזור העדין. כך שקונסילרים מתחלקים אצלי ל-2, לאיזור העיניים וקונסילר לפנים בשביל פגמים בעור, "חברים" וכו'.
הוספתי כאן גם את הטוש של "שאנל" אישית הוא מספיק לי בפני עצמו, אבל בשימוש בעל קונסילר אחר הוא נותן הארה מעוד יפה ועדינה, הוא כבר השני שלי וחוץ מהמחיר (סביב ה250 למיטב זכרוני) הוא מוצר שאני מאוד אוהבת ובהחלט ירכש פעם נוספת...מקווה שזה יקח עוד הרבה זמן...

3. פודרה- דווקא פה אני אוהבת פודרה קלילה, שתפקידה יהיה לקבע ולשמור על מראה מאט (אני מאוהבי המראה המאט)
יש לי גם את ה"פרפ אנד פריים" החדשה הדחוסה, אבל לא השתמשתי בה מספיק עדיין כדי לתת חוו"ד...במשך...
צירפתי פה גם את הפודרה הדחוסה של אסתי לאודר, מעולה עם מייקאפ קל, שכן הפודרה הזו אינה קלילה, אלא נותנת כיסוי נוסף, אני אוהבת להשתמש בה עם המייקאפ של בורז'ואה, היא נותנת את הפיניש והכיסוי שחסר לי אצלו.

4. הצללות- כן, אני יודעת שזהו שלב שהרבה יוותרו עליו, במיוחד באיפור בסיס, אישית אני אוותר על סומק, אבל לא על הצללות.
השתדלתי לא להשתמש בפוסט במוצרים מקולקציות מוגבלות, אבל tough life...
אז יש למטה את Prim&Proper.
והמוצר השני הוא בפלטה הכי ימיני הכי למטה Light Over Dark.

5. סומק- זה שאמרתי שאפשר לוותר לא באמת אומר שאוותר,כן...
אז מלבד מה שניתן לראות למעלה (כל מה שמדופט אצלי זוכה לעדיפות)
עוד סומק אהוב, הוא אחד הסמקים הכי מדוברים שיש הוא ה orgzam של נארס.
רק ציין שהוא נותן מראה מאוד "בריא" וחיי, הוא גם בעל עמידות מרשימה.

6. מסקרה- חובה לכל עין, תמיד משפר, התירוץ שלי זה עפעף נפול שהמסקרה "פותחת" לי את העין, אבל ניתן לתקן בעזרתה, ריסים נפולים, ישרים, בהירים...
הראשונה היא המסקרה של גלרן, יש לה 2 מברשות, מצד אחד "קטנה" לריסים תחתונות-כך שלא מלכלכים.
ובצד השני רגילה, המברשת היא סיליקונית אך דקה מאוד, יוצרת מראה מסודר, מאריכה ריסים, אך לא יוצרת נפח כמעט ולכן היא יותר יומיומית.
המסקרה התחתונה היא של בורז'ואה, אחת המסקרות המעבות שראיתי, עושה עבודה טובה במריחה אחד ובשנייה בכלל.
מה שכן, יש לי אותה בערך חודש וחצי והיא כבר יוצרת גושים וצריך לעבוד על כך שלא ישארו גושים בריסים, אישית יש לי כל פעם מס' מסקרות פתוחות וחבל לי על מסקרה שהולכת לאחר חודשיים כי אין לי סיכוי לסיימה.

7. אחרון חביב, זה השלב שאני בדר"כ עושה באוטו בדרך לעבודה (רק ברמזור אדום, כן) שפתון
שלושה אהובים:
הימיני Viva Glam Cyndi האדום האהוב עלי, ניתן ליצור איתו מראה יומיומי בטפיחות, או ערב במריחה מדוייקת, הוא עמיד ומאוד מחמיא לדעתי.
האמצעי הוא של YSL נותן מראה גלוסי אבל בלי הדביקות שבדרך כלל נלוות לכך.
השמאלי Viva Glam 5 שנרכש בעקבות המלצה של Tiffany נותן גוון עם ברק קל, מאוד טבעי ומשתלב עם כל מראה במיוחד יומיומי.

ומפה הכל אפשרי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה