יום ראשון, 8 באפריל 2012

Guilty Pleasure

כבר מזמן רציתי לשבת ולכתוב על תענוגות, תענוגות איפור אמיתיים!
אני חושבת שכל אחת צריכה באוסף, וזה ממש לא משנה איזה אוסף, כמה  guilty pleasure
וזה ממש לא משנה מהו תמהיל החברות שממנו התיק מורכב.
ההרגשה שלי כלפי המוצרים הללו הם כמו ללבוש לנז'רי, יקר וסקסי במיוחד מתחת לבגדים,
אותו דבר עם מוצר איפור וטיפוח-אף אחד לא באמת יודע מה יש שם, אבל לי זה גורם  להרגיש מיליון דולר!

המוצר הראשון הוא בעצם הבסיס ביותר, זה שעושה לי הכי טוב להיכנס איתו למיטה אחרי מקלחת
תחליב גוף מבושם של אנג'ל.
הוא עשיר ומצד שני נספג מהר ולא מותיר שומנניות.
לא תמצאו פה ריח קליל, מדובר בריח דומיננטי שנשאר לאורך זמן, זו גם הסיבה מדוע אני מעדיפה למרוח אותו בלילה.
כמו הבושם, יש לו ריח יוקרתי ועשיר, ההפך מכל תחליב מצועצע.
המחירו כ-250 שח, תלוי ברשתות הפארמים ובדרך כלל הוא לא נכנס להנחות.

אגב הבושם, שגם הוא משגע בעיניי, אך אני כרגע באובר-דוס של בשמים סגורים שרק ממתינים לתורם, אז זה נדחה כרגע.
עד שאני אסיים בושם אחד לפחות או שאשבר, מה שיגיע קודם (-:

אם נישאר באזור הטיפוח והקרמים, המוצר הבא הוא הידרמקס אקטיב+תחליב לחות לעור הפנים
של מי, אם לא שאנל כמובן,
אחת החברות שפונות הכי טוב לguilty בpleasure.
לקרם עצמו אין ריח מאופיין, הוא בעל ניחוח שאופייני לקרמים ולמוצרי שאנל, אך גם זה מתפוגג שניות לאחר ההנחה.
הוא קליל ויתאים בעיקר לקיץ, שכן הוא נספג בשניות ומשאיר עור נעים ומלוחח.
הוא מכיל 50 מ"ל תמורת 470 שח, וכיאה לשאנל-אין הנחה.

ואם כבר המשיך עם מוצר אחר של שאנל, שיצא במהדורה מוגבלת, סומק Blush Horizon De Chanel
בניגוד למוצרים האחרים, סוף סוף מוצר שניתן ל"ראות בעיניים", לסומק המטריף הזה חיכיתי לא מעט, שיגיע ארצה.
משהו בעיצוב שלו (כמובן) קנה אותי.
ניתן לערבב את כל הצבעים יחד מתקבל מראה ורדרד, בריא ואביבי.
ניתן לאסוף מהחלק התחתון יותר ולקבל מראה לכיוון הקורלי, או בעזרת מברשת קטנה מאיזור הפס הלבן וליצור היילט שישלים את הלוק הסמוק.
מחירו 400 שח וכמו שהבנתם את הפזמון החוזר, הנחות אין.

אם נחזור לעניין הסקין, אני הגעתי למסקנה שיש מוצרים שניתן "לחפף בהם", לקטוגריה הזו יכנסו צלליות, מסקרות ועוד
אבל שום דבר לא ישב מושלם ללא סקין עשוי לתפארת ומכיוון שהעור שהבאתי מהבית אינו כזה, חיפשתי מייקאפ שיהיה בעל כיסוי בינוני אך ניתן לבנייה אם ארצה, נעים, שלא יהיה מאט שיראה טבעי ככל האפשר אך חלילה שלא יבריק וכמובן שיהיה עמיד כך שלא יעבור לבגדים בכל חיבוק אקראי ואם כל זה לא מספיק אז עקב היותי שלגיה גם שיהיה בהיר מספיק!
למרות שנשמע שאני שוגה באשליות, את כל מה שרציתי מצאתי אצל דיור
 דיור סקין פוראבר. DIORSKIN FOREVER
מחירו כ-250 שח, על דיור דווקא יש בדרך כלל 15% הנחה.

המוצר האחרון, הוא של MAC, שפתון, שיצא חודש שעבר כחלק מקולקציה מוגבלת.
בעוד מאק אינם נחשבים כמוצרי יוקרה, מידי פעם הם מוציאים קולקציות עלית.
הקולקציה אינה מגיעה לכל הסניפים, בארץ היא נמכרה בחיפה וברמת אביב בלבד.
והיא עונה לשם "Marcel Wanders"
היא יקרה יותר בכ-30% המהליין הרגיל של מאק ואין עליה הנחות מאפר כמו בדר"כ.
היופי שלה הוא בעיצוב החיצוני של המוצר
נחמד להוציא דבר כזה מהתיק אחרי ארוחת חג ל"חידוש השפתון".

בעוד, כל המוצרים שסקרתי בפוסט הזה, למרות המחיר והחיצוניות, הרגשתי שהם שווים ונותנים תמורה גם בגזרת התוכן.
הקולקציה הזו מבחינת תוכן לא חידשה ולא הסעירה אותי, גוונים טבעיים שמאק הוציאו לא פעם ולא פעמיים, אם כזה עיצוב הייתי מצפה לתוכן מסעיר לא פחות.
כמו שניתן לראות בתמונה (שהצבע בה נאמן) הגוון לטעמי והמריחה טובה גם כן, אבל ההרפתקה חסרה לי פה בתוכן וחבל כי הקנקן כל כך יפה!
מחיר 139 שח.

הרבה מעבר למוצרים עצמם, זו בעצם התחושה שמתלווה אליהם אצלי.
זה לא חייב להיות הרבה מוצרים, אפילו אחד יכול לי את ההבדל.

אתם חולקים עימי את הגישה (וההרגשה)? אילו מוצרים עושים לכם את זה?

6 תגובות:

  1. התפנקת כמו שצריך!
    אוהבת מאוד את אנג'ל, אבל קצת ירד לי ממנו שכל השאר התחילו לאהוב אותו:)
    אנסה אבל את הקרם, מקווה שאוהב (אני מאוד בעייתית עם קרמים)


    הסומק מדהים כ"כ!
    אבל זה מעל מה שאני מקציבה למוצר אחד
    ו
    והשפתון נראה מעולה, הצבע ממש יפה!

    השבמחק
  2. בושם אנג'ל היה בשבילי סיבה לטוס לחו"ל-זה היה הדבר הראשון שהייתי קונה בדיוטי פרי, כי רק שם המחיר יותר זול מאשר בארץ. ככה זה היה במשך 15 שנה, עד שלאחרונה נמאס לי ובאמת כמו שפיצ'ה כתבה כל השאר התחילו לאהוב אותו ולכן חיפשתי משהו אחר, ומצאתי: flowerbomb של ויקטור & רולף (כתבתי עליו בבלוג). מדהים! מעלף! מחליף את האנג'ל בהשפעה הסקסית שלו.
    שאנל ודיור הם באמת over the top בשבילי. מאוד רוצה ומאוד לא יכולה ☺. אולי כשאהיה גדולה... בכל אופן, המייק אפ שלי שאני לא מחליפה הוא הדאבל וור של אסתי לאודר.
    הסומק נראה מדהים וגם השפתון יפהפה.
    חג שמח!

    השבמחק
  3. במקרה היום התבשמתי באנג'ל וקיבלתי הערות שהוא דומיננטי לי מידי.. התרגלו לואניטס ;)

    הסומק של שאנל מטריף , ועכשיו אני שוקלת לרכוש אותו!

    השבמחק
  4. מתפנקת בהחלט!
    אם יש בושם שאני שונאת שנאת מוות זהו אנג'ל (ותסלחי לי-זה לא אישי) ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מסוג הדברים או ששונאים או שמתים עליו, אין אמצע (-:

      מחק
  5. בהחלט פינוקים! אני לאחרונה מנסה להכיר מחדש את איינג'ל אחרי ששנים לא סבלתי אותו. משום מה מהפעמים האחרונות שניסיתי אותו בפארמים אני מתחילה להתרגל אליו. בחצי שעה הראשונה הוא עדיין מריח לי זוועה, אבל אח"כ הוא מתיישב על העור ומשאיר ניחוח שאני אוהבת. מי יודע, אולי אתחדש לי איתו בקרוב ;-)

    השבמחק