יום שני, 23 בינואר 2012

פוסט משולב - GLOSSYBOX וORLY

אז כן, אם אני קיבלתי סוף סוף את הGLOSSYBOX שלי, אני יודעת שהרשת ובלוגספרה מלאים מידע בנושא,
אבל עדיין הרגשתי חובה לספק את השנקל שלי בנידון, לכן יהיה תמציתית במיוחד ולא אחפור לכן (-":
קצת תמונות



תסכימו איתי שעל מראה ויזואלי הם מקבלים 10.
ראשית כל לחבילה יש ריח מ-ד-ה-י-ם.

דבר אחד שלא הערכתי מספיק עד שהבנתי כמה זה שימושי, זה הדף הקטן שמצרפים לכל חבילה עם פירוט המוצרים,
קל ונוח במידה ואוהבים משהו לדעת מה המוצר בדיוק ולקרוא עליו מעט מידע
מבחינת המוצרים שבערכה, אין ספק שהם שווים את מחיר הערכה, אבל בואו לא נשכח שמדובר בערכה ראשונה...
יהיה חשוב לי אישית לראות השקעה כזו לאורך זמן (החבילה של חודש פברואר לא נחשבת-הבנתי שהיא הולכת להיות ברוח חג האהבה).
אישית, מחלקת מהמוצרים אני ממש מרוצה: בושם "LOVE CHLOE", קרם של CLARINS, מסקרה של REVLON והתחליב גוף של WOMANITY THIERRY MUGLER, לא הכרתי את המוצר לפני כן, שזה כבר נחמד (וחלק מהמטרה המרכזית של הערכה) יש לו ריח ממש טוב, ביצועים אראה בהמשך....
וישנם מוצרים שאני דיי מאוכזת מהם, הראשון הוא הדאודורנט של GARNIER ולא מהסיבה שדווקא ניתן לחשוב.
נראה לי הגיוני בהחלט שלא כל המוצרים יהיו שווים מבחינת העלות הכספית, נראה לי נכון שיהיו גם מוצרים שהם בסך הכל דאודורנט. דווקא הרעיון שהוא קטן ונכנס לי לכל תיק מצא חן בעיניי.
מה שלי הפריע זה שמדובר החברת GARNIER שאת מוצריה אני אישית לא רוכשת, בגלל שהם מבצעים ניסויים בבעלי חיים...אני לא נכנסת לכל הסאגה שכיום קיימת סביב הנושא ושמאוד קשה לרכוש מוצרים "ארנביים", מפריע לי שהכסף שלי הגיע אליהם בדרך עקיפה לא עקיפה זו...
כמו שהרשים אותי מאוד היוזמה להשתמש באירגון מיוחד של בעלי צרכים מיוחדים כדי לארוז את החבילות ולספק מקומות עבודה, יוזמה שתמיד מבורכת, עניין החברות אכזב אותי.

לא אוכל לומר אם החבילה כן כידאית או לא, זה עניין אישי של כל אחת, על מה היא בוחרת להשקיע את כספה.
אני בוחרת להמשיך עם השירות, החבילה הזו סיפקה אותי (ואת יצר הסקרנות שבי) ואהבתי אותה סה"כ מאוד.

עוד דבר אחד נחמד, היה הרבה דיון איך החבילה מגיעה הביתה.
אצלי קיבלתי אתמול SMS בנוסח " פריט _________ ממתין עבורך בסוכנות דואר"
אפילו לא נפל לי האסימון שזה החבילה הזאת ולא הבנתי מה זה השירות החדש הזה, איפה הפתק בדואר??
ניגשתי היום עם ההודעה לסניף, הפקיד שאל אותי אם ידוע לי אם זו חבילה מהארץ או מחו"ל "אין לי מושג עניתי לו" הוא הסתכל עלי כאילו ירדתי מהירח, "את לא יודעת לאיזו חבילה את מחכה??" לכי תסבירו לו שאני מחכה להרבה....(-:"
בסוף הוא הלך לחטט וראיתי בצד שמונחות 2 קופסאות של גלוסיבוקס, אז את הבחורה שהחבילה השנייה שייכת לה, אנא גלי את עצמך, אנחנו ממש שכנות.
מה שרציתי לומר, שזה שהשירות הזה הרבה יותר נחמד מהפתק בדואר, ככה לא צריך להמתין ליום למחרת וההודעה שמורה כל הזמן במכשיר, אני מקווה שעוד חברות ייאמצו את העניין.
גם אתן קיבלתם את החבילה כך?

ולנושא אחר, אחרי שממש לא מזמן קטלתי נחרצות את הלק של ORLY-RED CARPET 
החלטתי לתת הזדמנות ללק אחר של אותה החברה
הגוון של הלק הוא תיאור מושלם לחורפיות, מדובר על לק חום אפור עם שימר זהוב.
מאוד סולידי, אולי אפילו טיפה יותר מידיי בשבילי, טוב לימים שאין חשק להשתולל.





התמונה האחרונה הכי מייצגת את הלק.

וקצת חוו"ד, ביום הראשון, שמתי את הלק וכבר ציפיתי לאכזבה, בסוף היום השני ראיתי קילוף קטן על אחת הציפורניים.
אבל אז נזכרתי שלא שמתי טופ מעל הלק בכלל...
אז החלטתי לתת לו הזדמנות אמיתית, הסרתי את הלק.
מרחתי את סדר הפעולות כמו שצריך, והמתנתי...סה"כ הגעתי ל-3 ימים של לק שלם לחלוטין.
שזה מבחינתי בסדר גמור, אני גם ככה מאילו שמורידות את הלק בשנייה שהוא לא שלם, אבל שתדעו שאם אתן מאלה שמושכות מעט, מהרגע שמתחיל הקילוף-ההתדרדרות מהירה וממש מהר נותרים עם ציפורניים מקולפות למחצה.
ההסרה שלו הייתה מאוד קלה.
המחיר של הלק 25 שח בסופר פארם.

3 תגובות:

  1. וואוו איזה כיף, קיבלת את הגלוסי!! יכולה לתאר לעצמי את ההנאה שלך :-)
    הלק הזה נורא מזכיר לי לק דומה של רבלון שהיה לי בעבר, מין בייז' חולי כזה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! אני כבר מחכה לפברואר 0-:

      מחק
  2. תמיד הלק הזה נראה לי חיוור.
    פעם ראשונה שאני רואה אותו והוא נראה לי יפה ממש.

    השבמחק