יום רביעי, 12 באוקטובר 2011

Mac fall colour collection 2011

נכון זה נראה כאילו רק שבוע שעבר היינו כאן עם קולקציה חדשה,
אז נכון, זה באמת כך.
קולקציית  Fall colour/ סיינדי שרמיין, יצאה השבוע, הקולקציה מורכבת ממוצרי פרו וממוצרים במהדורה מוגבלת, לנו בישראל יש חנות פרו נגישה זה מעט פחות מרגש.


הקולקציה מורכבת ממוצרים בצבעים בוהקים כליין הפרו, יש צלליות בודדות, שפתונים, ליפגלוסים, 2 רבעיות צלליות, לקים, ברונזר, מברשות-פה לא מצאתי משהו שריגש אותי אישית, יש שפתון אדום "X-S" בעל דוכרמיות כחולה שאני אחזור לקחת אולי כי יש לי 6 מוצרי B2M אז למה לא...
את NEON ORANG יש לי...לא ברור למה, הוא מאוד בוהק וחייבים לרסן אותו עם גוון נוסף כדי להשתמש בו, וכמובן  את RUBY WOO המוכר.
יצאו גם 2 MSFים אך אחד לא הגיע לארץ "PORCELAIN PINK" השני "LIGHTSCAPADE" מדהים בקופסא, ויש לו ורידים בעלי גוון כחול, ירוק, ורוד אבל על הפנים הוא משוט הייליט רגיל לחלוטין, למי שאין ברשותו הייליט טוב הוא מאוד מומלץ, גרוס מאוד דק, אבל הוא לא שונה ממוצרים אחרים שקיימים בשוק.

אותי דווקא עניינו מאוד הפגמנטים, שזה דווקא מוצר שלא מופיע בכל קולקציה ולכן אני שמחה לראות צבעים חדשים ומעניינים, רכשתי 5 כאשר 2 מתוכם שייכים ללין פרו.


שייכים לליין הפרו:
הימיני GOLDEN OLIVE והשמאלי VIOLET 
הימיני ללא ספק הוא האהוב עלי מבין השתיים, סוואצים מייד...
לגבי ויולט, אני מעדיפה אותו תחת בסיס כהה סגול/שחור כלשהו, לא כל כל אוהבת אותו בגרסתו המקורית, הוא הרבה יותר מיוחד מעל בסיס יוצאים ממנו המון גוונים כך, אני מקווה להתאפר איתו היום בערב החג (מתאים לי לאאוטפיט) ולהעלות תמונות שתראו למה אני מתכוונת.
גם TEN שברשותי נמכר בקולקציה וגם הוא חלק מהליין, גוון מדהים, תוכלו לראות המון סוואצים שלו בנט.
אני מעדיפה להתמקד במוצרים המוגבלים כי את השאר תוכלו לרכוש מתי שתרצו.

הימיני BLUE STORM האמצעי EMERALD DUSK השמאלי STARLESS NIGHT

הפורמולה של כולם מעולה, מאוד עשירים ונמרחים מעלה, היחידי שמעט מאכזב הוא השמאלי, ניתן להשוואת את הפורמולה לפורמולה של הצלליות "מאט" וצריך לעבד אותו יותר טוב כדי לטשטש וכדי להגיע לרוויה של צבע (ניתן לראות לראות את הסוואצים).
אם הייתי צריכה לרכוש רק גוון אחד זה היה ללא ספק האמצעי, מאוד מיוחד ולא מצאתי לו דיופים.

סוואצים מסודרים על פי אותו הסדר:


יצאו גם עפרונות כרומוגרפים, צבעים מיוחדים, הביקורות אומרים כי נמרחים מעולה ומאוד קל לטשטש איתם מצד אחד ומצד שני הם עמידים, אבל פה חשבתי על הצבעים כי חוץ מיפים הם לא שימושים במיוחד לפחות בשבילי.
כך שהאדום והורו נפסלו אוטומטית, התכלת מאוד יפה אך יש דברים דומים,
מה שכן החלטתי לרכוש הוא הסגול והשחור (הביקורות מהללות את השחור אני ממתינה לבדוק אותו) השחור הוא שחור ללא תת גוון כחול/ירוק כמו שקורה בדרך כלל עם עפרונות שחורים-יתרון!



לבסוף יצאו 2 פלויידליין, הבלאקטרק, שאין מי שלא מכיר אותו, השחור הנצחי של מאק.
השני הוא ASH VIOLET


 המתואר כסגול מושחר, אני מתארת אותו כסגול בעל נצנוץ בכמה גוונים וסוואצ' יסביר יותר טוב ממני
הוא לא פגמנטי במיוחד והיה צורך במס' מריחות כדי להגיע לרוויה טובה של צבע.

זהו, אם עד עכשיו לא הגעתם לאובר-דוס ממאק, קולקציית mac styledriven בדרכה אלינו (משהו כמו שבועיים)
ורק שתבינו בחלק מהמקומות בעולם שלושת הקולקציות הללו+קולקציית הART OF POWDER שאלינו לא מגיעה, יצאו יחד!

ספרו לי מה דעתכם?
ושיהיה לכולנו חג שמח!

4 תגובות:

  1. הגולדן והויולט מדהימות, תתחדשי

    השבמחק
  2. אני זוממת על ה-Feline! דווקא הייתי במאק ברמת אביב השבוע ומשום מה שכחתי שהוא יוצא עם הקולקציה הזו...
    תתחדשי!

    השבמחק
  3. הפיגמנטים מהממים! רשמתי לך במסר - אם תרצי למכור קופסיות מהם, אשמח לשמוע...

    השבמחק